news_top_banner

O a mea e iloa ai pe o le a le umi e mafai ai e le afi afi tiso ona faʻaauau pea ona tali atu i le motusia o le eletise?

● tane suauu

A fa'atau afi afi tiso, e popole tagata pe o le a le umi e mafai ona latou fa'aauau pea.O lenei tusiga o le a faʻaalia ai mea eseese e aʻafia ai le taimi e faʻaogaina ai afi afi tiso.

● uta afi

O le tele o le tane suauʻu o se tasi lea o mea sili ona taua e mafaufau i ai pe a faʻatau se afi afi tiso.Ole tele ole a iloa ai le umi e mafai ona fa'aoga a'o le'i toe fa'atumuina.I se tulaga lautele, e sili ona lelei le filifilia o se tasi e iai se tane suauu tele.O le a mafai ai ona fa'aoga umi le afi afi tiso, aemaise lava i taimi o fa'alavelave fa'afuase'i po'o le motusia o le eletise, ae e mana'omia le va'ai i le nofoaga e teu ai ma le mamafa.

● Fa'atauga o suau'u

Ina ia fuafuaina le afi manaʻomia, e tatau ona e iloa le aofaʻi o le eletise e faʻaaogaina e masini uma i le itula.O afi afi e fa'asolo mai i le 3kW i le 3000kW.Afai e te manaʻomia le faʻamaloina o se pusaaisa, nai moli ma se komepiuta, ona talafeagai lea o le afi afi 1kW, ae afai e te manaʻomia le faʻamalosia o mea tau alamanuia poʻo mea tetele, ona mafai lea ona faʻaogaina se afi afi 30kW i le 3000kW.

O le tele o le wattage e te mana'omia, o le tele fo'i lea o le tane suau'u e te mana'omia aua o le a vave ona mu fafie.

● Fa'atauga o suau'u

Ole fua ole fa'aaogāina ole suau'u ole mea pito sili lea ona taua ile fa'amautinoaina ole umi ole seti afi afi e mafai ona fa'aauau pea.E fa'alagolago i le tele o le tane suau'u, le malosi o le gaosiga ma le uta o lo'o i ai.

Afai e te manaʻomia le faʻaaogaina o se tane tele mo le umi o taimi e taʻavale ai, faʻapipiʻi le afi afi ina ia taugofie ina ia faʻaitiitia le suauu pe a galue.a

● Tulaga lelei o suauʻu faʻaaogaina

O le lelei o le suauu o loʻo faʻaaogaina o le isi lea mea e fuafua ai pe o le a le umi e mafai ona ola ai le afi afi tiso.Ole tulaga lelei ole suauu tiso e eseese ile mea e fa'atau ai.Le lelei o le suauu tiso e le mafai ona mu lelei ma mafua ai ona tapuni le afi po'o isi faafitauli e tupu.

Ole suau'u fa'aaoga e fa'agaioia ai afi afi e tatau ona ausia tulaga lelei atoatoa.Ole fa'aletino, vaila'au ma fa'atinoga ole suau'u tiso e fetaui ma nei tulaga ma suau'u e fetaui ma nei tulaga fa'ata'atia e 18 masina pe sili atu.

● Si'osi'omaga fa'apipi'i afi ma le vevela ambient

I tua atu o afi eletise uma o loʻo i ai se afi tiso.E ui lava e mafai ona faʻaogaina afi afi i luga o le tele o vevela, e masani lava e le talafeagai mo le faʻaogaina i siosiomaga ogaoga.

Mo se fa'ata'ita'iga, o le tele o afi tiso e mafai ona fa'agaoioia i totonu o le va'aiga o le vevela.Afai e te taumafai e faʻaaoga se afi afi i fafo atu o lona tulaga maualuga o le vevela, e mafai ona e oʻo i faʻafitauli i le afi e le o amataina pe taʻavale lelei.

Afai e te manaʻomia le faʻaogaina o lau afi i le vevela tele (i luga atu poʻo lalo ifo o lona faʻaogaina lelei), e te manaʻomia le faʻatauina o se fale gaosi oloa e faʻatulagaina e tatalia ai le siosiomaga faigata.

● Ituaiga afi afi

E lua ituaiga autu o afi tiso: afi tutu ma afi faʻafuaseʻi.O afi fa'anatinati ua fa'atulagaina e o'o atu i le 500 itula i le tausaga, a'o fa'alavelave fa'afuase'i e mafai ona fa'aola i le umi e te mana'omia, e o'o lava ile 24 itula mo aso e fitu.


Taimi meli: Ian-17-2023