news_top_banner

E faʻafefea ona tausia le radiator o seti afi afi diesel?

Diesel generator seti o se faʻalavelave faʻafuaseʻi meafaigaluega faʻapipiʻi eletise, lea e faʻamautinoa ai le manaʻomia o le mana o iunite faʻapitoa.Ina ia sili atu le faʻaleleia atili o le tautua ma le ola tautua o le afi afi, o se faʻamatalaga puupuu lea i auala faʻaleleia o le radiator o seti afi afi?
E masani lava, o le seti afi afi diesel o le a maua ai le tele o le vevela i le taimi o le gaioiga.Afai e tele naua le mana, o le a taʻitaʻia ai i tikeri eseese o le toilalo o le faʻavevelaina o le faʻaogaina.Ina ia faʻaitiitia le faʻaogaina o le faʻaogaina o le faʻavevelaina o le fan, e manaʻomia ona tatou siaki ma tausia le generator seti i taimi uma pe a faʻaaogaina.
1. I le taimi o le faʻagaioiga, o le vevela vevela i totonu o le faʻavevela faʻavevela o le seti afi e maualuga tele.E le mafai ona matou aveese le paipa po'o le fa'avevela fa'avevela pe a le maalili, se'i vagana ai le tatalaina o le ufi puipui o le vevela pe a taamilo le ili.

2. O le faafitauli o le corrosion iunite e fai si taatele.Ina ia faʻamautinoa e mafai ona faʻaogaina le seti afi i soʻo se taimi, o le asiasiga masani e le maalofia.Taofi le ea i totonu o le potu masini e taamilo ma mago.Afai e iai le vai, o le a faʻateleina ai le pala o mea e gaosia ai le eletise.Afai e le galue le afi afi, e tatau ona aveese pe faʻatumu le vai.Afai e fa'ataga, e mafai ona fa'aogaina le vai fa'amama po'o le vai mālū fa'anatura, ma fa'aopoopo i ai se aofa'iga talafeagai o le antirust agent.

3. Faʻamamaina fafo: afai e leaga le siosiomaga o le potu masini, o le palapala i luga o le iunite e manaʻomia ona faʻamamaina i taimi uma.
O loʻo i luga o le auala faʻaleleia o le radiator o le seti afi afi.Mo nisi faʻamatalaga e uiga i le diesel generator seti, e mafai ona e faʻafesoʻotaʻi matou.
O le 24 kW diesel generator seti ma le 800KW diesel generator seti gaosia e ton power plant ma le 800KW diesel generator set gaosia e ton power plant e masani ona fa'aaogaina mo fa'alavelave fa'afuase'i fa'atupuina eletise Fa'asologa Fa'apitoa (ta'avale, pusa leo, moli feavea'i, pusa, ma isi) seti afi afi o lo'o galulue i le fa'aleleia o seti afi ma le tautua ina ua mae'a fa'atau atu o mea fa'apipi'i afi i le taimi e tasi.

tausiga diesel auala afi afi


Taimi meli: Iul-06-2019